kinglouie

Alla inlägg under april 2013

Av Selma - 17 april 2013 14:00

Sorry för att jag inte bloggat på länge men livet kom emellan...   


Nåja livet rullar på ska snart starta min första dressyrtävling för den här sesongen, redan nervös...

Louie har vårkännslor och det är svårt att hjälpa honom att bli av med sin överskottsenergi när han är rakad eftersom att han snarare blir piggare ju mer man rider istället för att bli trött... hehe      

(Har just upptäckt att de ju finns jätte roliga smilisar man kan använda därför det är smilisar överallt hihi )


va vill ni mer veta?, jo kanske att jag  blir superlycklig när ja ser att jag faktist får nåra besök per dag fastän jag haft ett uppehåll på typ 600 år!! älskar er alla!!!!!!  


o skolan suger vi har stort prov om typ en vecka i kemi TAGGAD?? NEEEEEEJ!!!! men men efter det har vi ju bara nåra prov kvar...


3 prov i SO

3 prov i engelska

3 muntliga prov i matte, engelska och svenska


så ja pretty much to do hehe. men frånomed nu så ska jag skärpa mig med bloggningen o skriva om intresanta sajert istället!!! (tex att jag trodde att min kanin var död igår kväll... menmen!)


Syns  


oj de vart lite långt säkert skitjobbigt att läsa hehe    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! jag är en sprallig stalltjej på 12 år som älskar att vara i stallet och träna och tävla dressyr & hoppning med min C-ponny King Louie.

jag har aldrig bloggat förr men eftersom att alla säger att det är så kul vart jag sugen på att testa!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil är bäst?
 Samsung
 Iphone
 xperia

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards