kinglouie

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Några fina bilder på Kingen!

Av Selma - 1 mars 2013 10:56

Louie busar på betet.


   

Louie i hagen.

  

Jag o Louie på min första blåbärstävling 09.


 

Louie.


 

Louie myser på betet.


 

 Louie myser i vårsolen.


 

Louie och bästisen Edwyn är TJOCKA och busiga på betet. 



Så det var ett långt inlägg men nu har ni fått se min ponny King Louie bättre!

 
 
Moa

Moa

2 mars 2013 19:58

Heej, vad roligt att du har skaffat en blogg :DD
Den är värkligen fin :)

ps: Louie är söööt :DDDDDDDD

http://poniiryttare.blogg.se

 
Ingen bild

Smulan

3 mars 2013 09:11

grymt fin blogg! Supersöt ponny!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Selma - 17 april 2013 14:00

Sorry för att jag inte bloggat på länge men livet kom emellan...      Nåja livet rullar på ska snart starta min första dressyrtävling för den här sesongen, redan nervös... Louie har vårkännslor och det är svårt att hjälpa honom att bli av med s...

Av Selma - 6 mars 2013 21:08

Tjenareeeee! Red för Linda idag, gick sådär var grymt hungrig/trött/sjuk/dåligthumör, och det plus att han har haft en "dålig dag" blir ingen bra kombination! Men men nya tag imorgon! Hejdååååååå!...

Av Selma - 6 mars 2013 21:01

Haj! Hade grymt jobbig gympa på eftermiddagen igår och sen red jag ut barbacka, och när man rider ut barbacka på Louie måste man vara med hela tiden annars ligger man en halv sekund senare och sprattlar i någon snödriva. ( har hänt typ tusen ggr...

Av Selma - 6 mars 2013 20:56

HEEEJ!! Red för Eva i måndags jao! Grymt kul, men efteråt vet jag aldrig vem som är tröttast-jag eller hästen?! Men men ger så himmla mycket, den träning jag prioriterar mest!!!!!! Ja det var det det!...

Presentation


Hej! jag är en sprallig stalltjej på 12 år som älskar att vara i stallet och träna och tävla dressyr & hoppning med min C-ponny King Louie.

jag har aldrig bloggat förr men eftersom att alla säger att det är så kul vart jag sugen på att testa!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken mobil är bäst?
 Samsung
 Iphone
 xperia

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards